Za sve porudžbine preko Web prodavnice čija je minimalna vrednost 10.000 RSD vršimo BESPLATNU ISPORUKU na teritoriji cele Srbije.
Besplatna isporuka se odnosi na celokupan asortiman pa čak i na tuš kabine, bojlere i kupatilski nameštaj, itd na teritoriji Beograda. Roba kao što je tuš kabina, bojler, kupatilski ormarić i slično trenutno nismo u mogućnosti da isporučujemo van teritorije Beograda.
Za više informacija o vožnji gore navedenih artikala možete se informisati na 011/7848-083
Za porudžbine čija je vrednost ispod 10.000 dinara trošak isporuke snosi kupac po važećem cenovniku City Express kurirske sluzbe.
Rokovi isporuke:
- Za porudžbenice primljene do 12h radnim danom a proizvodi su koji ne spadaju u grupu proizvoda kao što su tuš kabine, bojleri i slično, rok isporuke je 72h.
- Za porudžbenice primljene posle 13h, rok isporuke je 3-5 radnih dana.
- Za sve proizvode koje se nalaze u grupama kao što su: tuš kabina, bojleri, kupatilski nameštaj i slično rok isporuke je do 10 radnih dana.
- Za uplate preko računa važe isti rokovi isporuke od evidentiranja uplate na našem računu. Isporuka se vrši radnim danima.
Preuzimanje pošiljke
Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-18h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.
Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Cena isporuke
Cena isporuke za porudžbine veće od 10.000,00 rsd je besplatna. Za porudžbine čija je vrednost manja od 10.000,00 rsd troškovi isporuke se obračunavanju po cenovniku izabrane kurirske službe.
Isporuka se plaća prilikom preuzimanja pošiljke, direktno kuriru gotovinom.
Odustanak od ugovora na daljinu
Poštovani kupci,
Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko internet stranice www.kerasan.rs smatra prodajom na daljinu. Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu.
Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca, koji se dostavlja svakom kupcu uz isporučenu robu i dostupan je na našoj prodajnoj internet stranici. Obrazac treba shodno popuniti relevantnim podacima o kupcu i kupljenom proizvodu, odštampati, potpisati i vratiti kurirskom službom City Express o sopstvenom trošku zajedno sa predmetnim artiklom na sledeću adresu: Kerasan d.o.o., Mokranjčeva 6, 11272 Dobanovci, 011/7848-083.
Ukoliko se slučajno odlučite za odustanak od ugovora, molimo Vas da razlog odustanka navedete u obrascu za odustanak, kako bismo razlog eventualnog Vašeg nezadovoljstva mogli otkloniti i unaprediti svoju delatnost, radi efikasnijeg zadovoljavanja interesa i želja kupaca u budućnosti. Molimo da paket pošaljete tako da se isporuči isključivo na adresu našeg sedišta, radnim danima od 8-16h i isključivo City Express kurirskom službom jer nemamo mogućnost odlaska po pakete u Poštu, niti zaprimavanje paketa van radnog vremena, subotom i nedeljom. Prijem obrasca ćemo bez odlaganja potvrditi u usmenom obliku telefonom, pisanom ili elektronskom obliku. U slučaju da ne dobijete odgovor u roku od 8 dana molimo Vas da nas kontaktirate na broj 011/7848-083. Uz potvrdu ćemo Vam poslati još jednom i uputstvo o načinu vraćanja robe putem SMS kako bi nam ostalo u evidenciji.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove vraćanja proizvoda snosi kupac, osim ako prodavac izričito ne naglasi da će svojevoljno platiti troškove vraćanja robe. U uputstvu ćemo Vam dati predlog kako da nam se proizvod najefikasnije i uz najmanje troškove vrati. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod isporučen. Po isteku roka od 14 dana, proizvod se više ne može vratiti. Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i po mogućnosti u originalnoj ambalaži (originalna ambalaža nikako nije uslov za vraćanje).
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen i u roku od 8 dana obavestićemo kupca o ishodu reklamacije. Krajnji rok za realizaciju reklamacije je 14 dana od dana povrata robe. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.
Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan, i to iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana povrata.